Sjuk

Jaha även jag kan bli sjuk tydligen. Brukar aaaldrig vara det, nån dag som förkyld här och där kanske men feber och hela köret är sällan. Sist var när jag gick i tvåan på gymnasiet tror jag hehe.
I söndags em började jag känna av lite och på måndagen slog det till och sedan dess har det varit igång. Influensan antar jag? Den har ju gått på skolan alldeles nyss.

Riktigt dålig timing är det iallafall om man får säga så. Gymnasieeleverna har sportlov så det är min islands-klass som har jouren i stallet, alltså inte helt lätt att få ersättare! Försökte några dagar men igår och idag gick det inte, antagligen inte imorgon heller eller söndag. Några tappra gym-elever är kvar dock så det har löst sig ändå. Men inte nog med det! På måndag (!) är det examination hela dagen, praktiska haha. På förmiddagen rider jag med på andras examinationer (ridledare, ridlärare 1 x2) och på eftermiddagen är det unghästarna (!!). Jag har lyckats träna Kaisa ändå i veckan men idag fick jag skippa det. Får rida oavsett imorgon och på söndag, men det är ju inte uppladdningen man önskar haha.

Samba får tyvärr drabbas också och vila. Det gör ju inget för henne, men det är tråkigt när det egna måste prioriteras bort. I onsdags var jag där och frågade om Hjalti ville rida lite, jag orkade inte. Suuuperkul att se henne ridas, hon är så fin! Så hoppas jag orkar göra något litet i helgen iallafall. Får se dock, blev flåsig av att diska idag haha.

Första gången med någon på ryggen i december! Min stjärna.

Så, det var min långa och lite tjatiga text om att vara sjuk haha!