På vift

En sak har jag fått klart för mig här på våran lilla studieresa. Jag är en riktig lantis! Trivs bra mitt ute i ingenmansland faktiskt 🙂

Har varit väldigt dålig på att ta bilder här i Uppsala, vi har flängt runt lite överallt och mobilen har legat ljudlös i fickan. Det är iallafall väldigt roligt och intressant. SLU är liiite större än Wången om man säger så och väldigt fint. Vi har fått lyssna på Göran Dahlin som pratade om hästens historia, gått liten rundvandring på universitetet och varit i biblioteket bland annat.
Idag har vi fått se SLU’s visualiseringsbord, väldigt häftigt! Nu väntar vi på att få titta in på djursjukhuset.

Det är väldigt roligt att få umgås lite extra med klassen och att få se SLU, vi är ju faktiskt studenter här! Ikväll går tåget hem till Ludvika, så får jag skjuts i bil upp till Alsen på fredag med vinterdäcken. Igår kom första snön, inte lite heller, såg jag på facebook 🙂