Glitter i håret

Återigen har vi haft några schemafria dagar. Under dessa dagar har jag hunnit gjort skolarbete, jag har bland annat gjort klart PBL:en till imorgon då vi ska diskutera stereotypier hos olika björnar och vad för påverkan median har på samhället med fokus på djur.

Jag har även påbörjat min vaccination inför en resa jag ska göra i februari nästa år. Jag kommer skriva att ett annat inlägg om resan eftersom det har med skolan att göra, men jag kan skriva redan nu att det kommer bli minst sagt en stor upplevelse! I fredags var det dags för släpp på kåren igen. Före släppet var jag och mina vänner hemma hos två stycken tjejer som vi träffade under småttingveckorna och där blev vi bjudna på julmat, vi spelade mario cart och vi fick glitter i håret. Sedan åkte vi till kåren där vi spelade biljard och dansade loss.

Spontanköpte räkor, det blev en bra avslutning på helgen