Intro kandidatarbete

I slutet på förra veckan hade vi två föreläsningar som handlade om vår exjobbskurs som startar efter de kurserna som pågår nu. Det pratades allmänt om vad som förväntas av studenter och handledare, vi fick administrativ information, viktiga datum och de visade oss gamla betygskriterier. Jag vet inte vad jag ska skriva om än, det finns så många ämnen jag är intresserad av. Men jag ska ha möte med min handledare nästa vecka så då kanske saker och ting klarnar! Det känns galet att vi om bara några månader ska börja med kandidatarbetet, men tror att det kommer bli kul även om vi kommer ha fullt upp.

I helgen firade jag Elins födelsedag tillsammans med Vera och Denice. Vi åt chips, drack några drinkar och dansade loss till bra musik. Det var himla roligt, och Elin hade gjort det väldigt fint hemma hos sig med glitter och discolampor. Annars hittade jag inte på så mycket mer i helgen förutom det vanliga så som att plugga och plocka lite i hemmet.

Kom väldigt mycket snö förra veckan, en bild på hur ”baksidan” av skolan såg ut då