Mitt lilla hörn av världen

Ända sedan 1/8 2017 har jag nu bott i Gamla Studentstaden i Uppsala, i ett trevligt men ganska litet studentrum i en korridor. Jag har fått höra tillräckligt många skräckhistorier om korridorer för att förstå att min ändå är väldigt trevlig, men nu är korridorslivet över! Jag har nämligen äntligen fått en 3:a på Väktargatan, där jag i februari ska flytta in med en kursare!

Det ska bli otroligt skönt att flytta till en egen lägenhet, med eget kök och eget badrum som delas med en person jag känner och vet är lika noggrann med att det ska vara rent som jag är. GRATTIS TILL MIG. Dock kommer jag sakna kära Studentstaden, känner mig redan lite nostalgisk och har inte ens flyttat än.

Studentstaden har verkligen varit mitt lilla hörn av världen, som jag kommer sakna.