Valborg

Valborg i Uppsala är ju en hel tradition bara den. Som student finns det massor att göra och man kan fira i flera dagar. Har man nationskort så är det bara att köra ända in i kaklet. Sen finns ju ekonomikumparken också där slla alltid hänger. En ganska big deal för många studenter tror jag. Nu är jag ganska ofestig och lat av mig så jag och mina lika lata kompisar ska ”bara” ha brunch picknick och (förhoppningsvis) kunna se forsränningen om de inte är helt mosat med folk vid ån, vilket det brukar vara. Sen blir det bara allmänt häng och glassätande om vädret tillåter innan det blir grillning på kvällen. Ska bli en härlig dag, hoppas jag inte kommer frysa för mycket bara för väderprognosen lovar inte så mycket.

Hörs!