Balklänning

I tisdags så var det ett event här i Uppsala där ett företag satte upp en pop-up affär på scandic i stan där de hade med sig hundratals balklänningar. Allt bara för en dag. Så vi var några i klassen som gick dit och provade massvis med klänningar och trängdes med alla andra som var där. Det var trångt och klänningarna gick åt som smör. Hittade man en modell som man gillade så hittade man ju såklart antingen en för liten storlek eller en för stor storlek. Typiskt! Efter två timmar och massa av provningar så hittade jag en som jag köpte. Såklart i den dyrare klassen. Vart avis på klasskompisar som hittade en perfekt klänning för just dom under tusenlappen medan jag fick gå upp i prisklass för att vara nöjd. Men nu har jag en vääääldigt fin klänning att ha på balen i Maj! Behöver bara lägga upp den lite för att inte snubbla runt på fållen, alla klänningarna var väldans långa så det hade jag behövt göra oavsett vilken klänning jag hade köpt. Men nu har jag en mindre sak att tänka på inför examen. Eller jo jag måste ju fortfarande köpa en klänning till själva examenscermonin… hehe man måste ju ha en ny klänning för det ju eller hur! Älskar klänningar! Bästa klädesplagget! Mer än halva min garderob består av klänningar och jag älskar att köpa nya (min sambo gillar det inte lika mycket som jag eftersom jag tar upp mer och mer space i garderoben…. xD)

Ne nu ska jag sätta mig och skriva lite mer på examensarbetet!

Ciao!

1. Hej!
    Jag har tänkt att söka djursjukskötarprogrammet nu i mars, men jag hittar inte programmet på antagning.se har kollar igenom alla program för hösten 2018 samt på slu. Va det så när du också sökte eller hur hittade du hur du skulle söka rätt program? De kanske kommer upp men bord sju finnas redan nu eftersom att ansökningsperioden snart börjar.

Skoj att följa dig!

Med vänlig hälsning,
    Alexnadra

1. Hej Alexandra! Jag har forskat lite i det här nu och det är så att dom håller på att göra om lite i ramschemat i programmet så det finns inte uppe än. Men det kommer dyka upp på antagning.se när anmälan är öppen.
      Lycka till!
      /Angelica

1. Åh tack så mycket för hjälpen! Då vet ja och väntar tills antagningen öppnar 🙂