Ny vecka

Tillbaka i skolan efter en efterlängtad långhelg, har hunnit fira min morfars 89-års dag och ätit vegobrunch på UKK med min pojkvän.
I skolan idag har vi haft en föreläsning i cirkulation. Vi fick lära oss om röda och vita blodkroppar, stora och lilla kretsloppet och vad de olika vågorna man ser på ett EKG heter bland annat!
Efter skolan gick jag hem och åt lunch och sedan gick jag en långpromenad med en av skolans undervisningshundar som jag är volontär åt. Att vara volontär åt dem var information som jag snappade upp under de första dagarna på utbildningen för visste ju direkt att det var något jag ville vara. Hemma har jag kunnat gå ut med både min pojkväns föräldrars hundar och andra hundar som jag varit dagmatte åt så är jätteglad över att ha en hund att umgås, träna och promenera med här i Uppsala också!