Bilfan

Imorse när jag låste upp bilen så började den tjuta och ville inte starta. batteriet dött… KUUUUL! Not. Min sambo fick komma och rädda mig, stackarn hade redan åkt till jobbet. Sånna saker tycker jag bara kan låta bli att hända. Kom i tid till skolan ändå, det är den sista dagen med föreläsningar innan inläsningsdagarna för tentan. Väl i skolan så fick jag reda på av tre andra pers som var där att schemat hade ändrats för typ två veckor sedan utan att läraren sa något om det… så vi började en timme senare. Så sen vart jag iaf inte. Men lagom kul morgon om man säger så, irriterande att man inte får veta om schemaändringar. Halva klassen hade ju fattat det uppenbarligen men jag laddar alltid ner schemat för att slippa logga in och klicka mig fram till det varje gång jag vill kolla något. Då är det skönt att bara ha det på skrivbordet nerladdat.

Vi har kommit mer än halvvägs med examensarbetet nu! Så glad för det eftersom det ska lämnas in om några veckor. Men just nu kommer jag lägga det på hyllan eftersom det är tenta om en vecka och jag har på riktigt FORTFARANDE INTE BÖRJAT!!! AAAHHH! Why do I do this to myself! Så kommande vecka ska dedikeras åt rehab.

Ses på andra sidan!

1. Hej!

Jag är lite nyfiken på hur åldersfördelningen ser ut i t.ex din klass. Finns det några äldre eller är de allra flesta unga?

1. Hej!
      Det är väldigt blandat, Några är direkt från gymnasiet, många är i 20-års åldern och några är i 30-års åldern närmare 40