Back to reality

Sista kvällen i Köpenhamn nu! Har gått upp flera kilon och druckit massa god öl. Studentlivet deluxe! Älskart! Sett dom bästa delarna av Köpenhamn och Nordsjälland, hur fint som helst. Har funnits så många valmöjligheter att det har varit svårt att bestämma vad man ska ta. Till min egen besvikelse så har jag inte ätit ett enda smörrebröd men det har alltid funnits massa annat som varit mer lockande. Och då sa jag ändå att jag skulle äta massa smörrebröd hela helgen! Japp så kan det gå. Öl och efterrätter är också mat?!?

Nu är det hem till verkligheten imorn och kursstart på tisdag, har inte ens köpt nån litteratur till den här kursen än… Lägger mina pengar på resor istället xD. Nej men oftast brukar man inte behöva all litteratur. Jag brukar köpa nån av böckerna som finns på listan, den som verkar mest intressant, plus att jag har böcker sedan tidigare. Sen ska vi få typ 20 vetenskapliga artiklar att läsa också som kommer täcka det mesta vi behöver veta. Det kommer nog gå bra.

Är det nån som vill se bilder från resan eller mitt vimsiga liv på skolan och hemma så kan man följa mig på Instagram där heter jag ’angelicahed’ det är bara att söka fram mig. 🙂

Pöss på er!

Typiskt studentliv att dricka öl xD