Valborg

Hej!

Nu i helgen har jag pluggat en del kemi inför provet på onsdag. Jag har hängt på skolans bibliotek, vilket har funkat rätt bra! Koncentrationen håller sig kvar längre och produktiviteten blir lite bättre än hemma. Jag och en klassis gick även ut på långpromenad längs det fina området mellan Ultuna och Sunnersta, MED HUND! Hade en fin dag helt enkelt.

Imorgon är det valborgsmässoafton! Och vissa studenter har ju festat sedan i fredags. Valborg kallas ibland för studenternas jul. Det är ju tur att vi är lediga både måndag och tisdag. 😉 Tillsammans med en kompis ska jag ha picknick, kolla på forsränningen och förhoppningsvis ta mig upp till mösspåtagningen. Förhoppningsvis blir det grillning på kvällen. Måste ju passa på medan jag är i Valborgsstaden!

Ha en jättefin valborg!