Hej bloggvärlden!

Hej för första gången!

Jag heter Isa och det här är mitt första inlägg på den här bloggen! Jag är här för att blogga om SLU:s naturvetenskapliga bastermin. Utbildningen finns ute på Ultuna i Uppsala, så det är där jag pluggar för tillfället. Vart det bär av till hösten är fortfarande inte bestämt. Mer om det i ett (eller fler…) kommande inlägg!

Den här terminen är också första gången jag pluggar på universitet. Det är därför mycket som är nytt för mig, inte bara studierna! Jag hoppas att den här bloggen kan vara intressant för dig som är intresserad av basterminen i synnerhet, men också för dig som kanske är sugen på SLU eller universitetslivet i allmänhet. Mitt mål är att också ha med små tips ibland, för jag tycker om sånt!

Det är bara att fråga om du undrar något, jag svarar gärna på dina funderingar! Jag kanske inte har alla svar, men kan se till att du får det!

Hoppas allt är bra och välkommen hit!

Ute på Ultuna idag!