Afternoon tea @ ultuna

Igår hade  vi en kort föreläsning mellan kl. 10.00-12.00 i statistik, efter det var det lunch tillsammans med gänget i klassen och efter det bjöd Sofie oss på afternoon tea hemma hos henne. Eftersom Sofie bor 2 min från skolan var det en kort promenad. Hon hade bakat scones, kokt flera kannor te och dukat fram marmelad och smör. Såå lyxigt och mumsigt! Efter fikastunden gick vi tillbaka till skolan och skrev färdigt inlämningsuppgiften i statistik som jag skrev om i tisdags.

På kvällen togs matteboken fram och det var dags för räkning och repetition av föreläsningsmaterial.

av enal0002

Jag heter Elin Almén och går 2:a året på agronomprogrammet - mark/växt. Du kommer få följa min vardag i skolan, på kåren och med mina underbara vänner. Välkommen hit!