Långledigt!

Nu väntar långhelg för mark/växt-klassen. Nåja, kanske inte ledigt hela dagarna för lite plugg måste hinnas med. Att plugga lite varje dag är viktigt. Jag sitter just nu på tåget påväg hem till Småland för att spendera några dagar med nära och kära samt min biologibok. Vi har väldigt mycket lärarledd tid i skolan, dvs föreläsning varje dag, men plötsligt fick vi två dagars tid för inläsning, vilket är superbra tycker jag. Både idag och igår har vi haft problemlösningar i genetik med lärare i skolan. Man kan jobba och sammarbeta tillsammans med klasskompisar samtidigt som det finns lärare på plats och hjälper till.

Just nu sitter jag och tittar på fält som passerar förbi genom tågfönstret och ska strax hoppa av tåget.

Hejhej!

av enal0002

Jag heter Elin Almén och går 2:a året på agronomprogrammet - mark/växt. Du kommer få följa min vardag i skolan, på kåren och med mina underbara vänner. Välkommen hit!