Att söka stipendier

Äntligen har det gått och blivit påsklov!
Det firar vi med att skiva stipendieansökan och försöka planera inför resan till Kanada i höst. Det handlar om att skriva kostnadskalkyler, reseplanering och på bästa sätt försöka förmedla vem man är genom sin ansökan. För att inte tala om alla kopior som krävs vis inlämningen. Under gårdagen och dagen satt jag därför och försökte skriva ihop en fullständig ansökan och jag måste tillägga, att det är minst sagt svårt.
De senaste dagarna har det också varit så grymt fint vår-väder när jag cyklat till skolan. Jag kan inget annat än älska den dagliga motionen som jag får genom att cykla mina 6 km till skolan!
Vackra cykelvägen till campus
Publicerat den
Kategoriserat som Min vardag

av sicn0001

Hej och välkommen till SLU:s student blogg. Jag som ansvarar för denna sida, heter Signe Christerson och jag läser andra året Agronom med inriktning Livsmedel. Här kan du följa min vardag, ställa frågor och läsa mer om hur det är att plugga på SLU.