Flea market

Har länge pratat om att gå på Smålands Flea Market och denna söndag lyckades jag äntligen ta mig dit, trots en rekorderlig förkylning. Tyckte ändå det var oväntat stort, många utställare och otroligt mycket fina kläder för alla stilar, fint upphängda. Och billigt förstås, vi äro alla studenter. Ett bra och effektivt sätt att införskaffa en ny vårgarderob. Det här med flea market är ju ett återkommande koncept, så håll utkik och passa på att gå vid nästa tillfälle.

Nu planerar jag lite granna inför den kommande veckan. Jag måste ta itu med mitt handledar-issue (lite oklart vem som ska handleda mig just nu) och kika på vilka tänkbara informanter jag kan tänkas ta kontakt med. Och läsa in mig på ämnet ordentligt. Och på tisdag ska jag till KRAV som har bjudit in studenter till att se hur det är att praktisera där. Kan vara aktuellt till den kommande våren, perhaps.