Hösttermin och vykort från Kanada

Hej igen!! Bråda tider med val, nollningar och stundande höst. Eftersom jag läser mer än 100% på vårterminerna har jag nu ett par månader som jag inte läser. Det är dock inte lugnt för det, även jag har lite spännande projekt på gång som ni kommer att få följa lite senare.

Tills dess, så passar jag på att vidareförmedla vykort från mina kursare som befinner sig lite varstans i världen på utbyte. Först ett från Bella som just nu befinner sig Quebec i Kanada.

Här är alltså Bella utbytesstudent på Université Laval. Här tar hon möjligheten att läsa 15 hp franska (vi får inkludera 15 hp språk i vår examen) och lite olika kurser relaterat till management. Än så länge är allt väl! Tänker att ni vidare kommer få lite uppdateringar om Bellas termin i Kanada framöver.