Påminnelse

Ut med granen, allt rött och doften av kanel. Januari är en nystart, i synnerhet i år när även ett nytt decennium påbörjas! För er som redan har börjat speja efter utbildning inför antagningsansökandet i mars vill jag bara lite kort skicka mer er lite material om vad mitt program, agronom med inriktning landsbygdsutveckling handlar om.

Här hittar ni vår uppdaterade, officiella programinformation.
Det här är landsbygdsutvecklarnas alumninätverk, där kan ni läsa med om vad utexaminerade från programmet har för sug.
Och här är en video med underbara Izabel från vårt program, som koncist berör vad vårt program handlar om.

Vill du bli agronom och kunna skräddarsy din egen utbildning? Då är agronom – landsbygdsutvecklingen något för dig, där du kan välja om du vill rikta in dig på statsvetenskap, ekonomi, miljöfrågor, viltförvaltning eller internationella utvecklingsstudier.