Klar med landskamp

Alltså WOW. Landskampen förra veckan tog alla priser som går att ta. Satan va kul det var! Allt från att konstant hänga med ett härligt gäng under 4 dygn till att träffa de andra länder. Vara med på sporter och vinna! Älskar att vinna hehe. Festa och sova tre timmar för att sedan laga frukost till alla! Prata engelska inför massa människor!

Nej men helt seriöst. Är det något man ska göra som student på Ultuna är det helt klart att åka på landskamp. Oavsett om det är i Sverige, Norge, Finland eller Danmark. Wow wow WOW. Kan knappt vänta till nästa år i Danmark – då blir det GULD!!! Måste dock se till att truppen tränar på våra sporter lite mer, att bli slagen av Finland är absolut inte kul.

Nåväl. Efter att landskampen avslutades med en fantastisk bankett + after party har jag sedan dess kurerat mig med glass och sömn. Nu, några dagar senare, känner jag mig tillräckligt frisk för att orka ta tag i skola, träning, vänner och övriga livet. I kursen jag läser håller vi just nu på med programmering vilket förvånansvärt nog är ganska kul! Vi sitter med excel och håller på med solver för att få fram olika värden osv osv. Kanske inte förstått allt vi gör just nu men det löser sig alltid!

De kommande veckorna är ganska lugna men då de senaste veckorna har varit raka motsatsen är det ganska skönt. Lite mer fokus på skolan är aldrig fel! 😉