Landskampen 2018

Long time no talk!

Veckan som var har varit FANTASTISK. Varje år åker x 70-tal Ultuna-studenter till Norge/Danmark/Finland (eller stannar i Sverige) för att vara med på Landskampen. I år drog vi till Finland och tävlade i massa sporter och festade lika mycket! Jag som älskar att träna (och tävla……) var med i både det ena och det andra, och lyckades till och med kamma hem ett guld i spjut! Allting avslutades med en stor bankett i lördags och fest till tidig morgon. Därefter var det båt direkt hem och till Sverige och ja, man kan lugnt säga att vi alla var slitna. Börjar ni på Ultuna – ÅK PÅ LANDSKAMP!!!

Väl tillbaka i Uppsala är det mycket som sker. Jag har tenta i makroekonomi om en vecka, inlämningar i org.teori 2 och en renovering att ta hand om. Men, det löser sig! Nu, och de kommande veckorna, är det fullt fokus på skolan.