Tiden som varit

Long time no writing!

Sedan senast har jag framförallt suttit i skolan med gruppinlämningen, men även hunnit med lite festande.

I fredags var det dags för den årliga IF-alumnikvällen där tidigare styrelser träffas för att umgås och diskutera tiden som varit. Mycket roligt att träffa alla! Dagen efter kom en kompis från Göteborg upp på snabbvisit och det var ett måste från hennes sida att se hur en Ultunafest ser ut. Sagt och gjort så drog vi på spexsläppet framåt kvällen, vilket erbjöd mycket dans. Dagen efter tog vi en promenad ut till Ultuna innan hon åkte hem och jag fortsatte med mitt.

Gällande inlämningen går det sakta men säkert framåt. Vi är klara med fastighetsvärderingen och våra företagsanalyser, nu är det framförallt räkenskaps- och finansieringsanalyser som ska bli klara samt själva driftsplaneringen. En himla massa jobb men det är otroligt nog fortfarande roligt! Trots att man (=jag) känner lite stress hela tiden över att det är så mycket som ska göras, är allt väldigt väldigt kul och intressant att lära sig. Detta är helt klart kursen jag lärt mig mest på och jag vet att den kommer hjälpa mig mycket i framtiden!