Luciabal

I lördags var det dags för den årliga Luciabalen! Två gånger per år arrangerar kåren en examensceremoni med tillhörande bal för de studenter som vill uppleva detta. Jag var inte på balen men däremot på ceremonin då jag delade ut ett pris och ett stipendium för ULS IF. Priset, Åsakruset, gick till en student som genomförde bra prestationer under Landskampen tidigare i år och Gunnar Torstenssons Enaforsholmsstipendium gick till en student som under flera år gjort något särskilt för IF. Grattis till både Jakob och Johan! Även ett stort grattis till de studenter som tog examen, äntligen är ni fria!

Luciabalen är i princip synonymt med avslut för hösten, så imorgon åker jag hem! Det ska bli riktigt skönt att vara hemma under några veckor och vila upp mig, de senaste veckorna har inneburit mycket plugg för min del. Med det sagt hälsar jag er en god jul och gott nytt år så hörs vi nästa år!